Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY + POŠTOVNÉ

Obchodní podmínky

firmy SOLIA, spol. s r.o., se sídlem Česká 248, 468 41  Tanvald, ČR, email: info@cajovydum.cz, týkající se internetového prodeje na webových stránkách www.cajovydum.cz, www.puerhy.cz


1. Obchodní firma prodávajícího:
SOLIA, spol. s r.o. se sídlem Česká 248, 468 41  Tanvald, IČO: 25431609, DIČ: CZ25431609, BÚ: 2886535002/5500 doručovací a kontaktní adresa provozovny: SOLIA, spol. s r.o., Česká 248, 46841 Tanvald, tel: +420/777866620

2. Všeobecná ustanovení

2.1. Kupující učiněním objednávky na stránkách www.cajovydum.cz a www.puerhy.cz akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti firmy SOLIA, spol. s r.o., dále jen "prodávající" a jeho zákazníků, dále jen "kupující" a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy, resp. je její nedílnou součástí.

2.2. Prezentace výrobků na stránkách www.cajovydum.cz a www.puerhy.cz jsou informativního charakteru, nemusí být vždy dostupné a skladem v požadovaném množství a tudíž prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, týkající se tohoto zboží.

2.3. Kupující uděluje výslovný souhlas se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího, a se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího především ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, a to prostřednictvím jeho poštovní adresy nebo adresy elektronické pošty.

2.4. Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí po dobu 12 hodin od potvrzení objednávky. Zrušení objednávky je kupující povinen prodávajícímu oznámit prostřednictvím emailu nebo telefonu.

2.5. Ceny zboží a služeb (např. poštovné) uvedené na webovém rozhraní jsou v CZK včetně příslušné sazby DPH dle platné legislativy.

2.6.Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

2.7.V případě, že objednané zboží již není dostupné nebo se nedodává nebo nevyrábí, bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem sjednání dalšího postupu (např. nahrazení objednaného zboží jiným, zrušení objednávky apod.); prodávající může také přistoupit k odmítnutí a zrušení objednávky.

2.8. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu);
-  způsobu úhrady kupní ceny zboží;
-  požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží
-  nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

2.9.Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a potvrdit údaje, které kupující do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Před odesláním objednávky potvrdí kupující seznámení se a úplný souhlas s obchodními podmínkami zaškrtnutím volby „ANO, souhlasím s Obchodními podmínkami“. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

2.10. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky vhodným způsobem (například písemně či telefonicky). Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem potvrdit, nepovažuje se objednávka za nabídku k uzavření kupní smlouvy a nepřihlíží se k ní.

2.11. Kupující bere na vědomí a výslovně souhlasí, že zobrazení některých položek zboží na webovém rozhraní obchodu se může lišit a je pouze ilustrační (například zobrazení ořechů či čajů),  dodavatel také může udělat inovaci obalu - prodávající může zboží dodat v jiném provedení, než na obrázku.

3. Platební podmínky

Nabídkové ceny uvedené na internetových stránkách prodávajícího jsou platné v okamžiku objednání.  Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

Ceny uvedené v obchodu  www.cajovydum.cz platí i u objednávek při platbě v hotovosti na případných provozovnách firmy SOLIA spol. s r.o., převodem na bankovní účet, není-li písemně dohodnuto jinak. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v pokladně prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny. Změna ceny za zboží vyhrazena. 

Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Daňovým dokladem je rovněž prodejka za hotové vydaná při platbě za hotové pokladnou prodávajícího. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak. K ceně zboží je připočítána cena dopravy, pokud se účtuje.

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

a) v hotovosti nebo pomocí platební karty na výdejnách prodávajícího.
b) dobírkou na adresu kupujícího
c) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího;
d) bezhotovostně platební kartou – pokud to systém umožňuje

Prodávající zasílá spolu se zbožím kupujícímu doklad o prodeji. Tento doklad lze případně poslat i pomocí e-mailu. Zdanitelné plnění se považuje za uskutečněné při prodeji zboží podle kupní smlouvy dnem odeslání zboží  případně jeho osobním převzetím a zaplacením zboží.

4. Přeprava a dodání zboží


Náklady na poštovné a balné nese kupující dle podmínek, které si sám zvolil při objednání zboží. Tyto náklady se řídí cenami uvedenými na www.cajovydum.cz, www.puerhy.cz v sekci poštovné. Pro kupující z ČR platí, že u objednávek nad 1401,- je poštovné zdarma, V takovém případě ale kupující nemůže uplatňovat vrácení poštovného v případě reklamace či vrácení zboží.

Velkoobchod: objednavky nad 2700,-kč bez DPH posilame bez poštovních poplatku. Pokud váha balíku přesáhne 15kg, účtujeme manipulační poplatek 100kč s DPH manipulační poplatek bez ohledu na výši objednávky.


U zásilek posílaných do zahraničí se poštovné řídí ceníky přepravních společností a dalších nákladů a ceny vznikají na základě společné dohody.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5. Místo plnění – osobní odběr

Místem plnění je provozovna prodávajícího, která je uvedena v záložce "kontakty", tj. na adrese Česká 248, 46841 Tanvald (případně další provozovny). Při osobním odběru zboží je platba vybírána v hotovosti. V takovém případě je ale potřeba se telefonicky nebo mailem domluvit na čase, kdy si kupující zboží vyzvedne.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1 Kupující má právo podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno v této lhůtě prostřednictvím emailu nebo písemně na adresu prodávajícího. V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím.

6.2  Odstoupí-li kupující od smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží (např. přepravu) a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

6.3 V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do dvou týdnů po vrácení zboží, které musí být neporušené, a jelikož se z velké části jedná o potraviny a potravinové doplňky, tak tyto nerozbalené z původního obalu. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

6.4 Kupující má v souladu s § 1832 občanského zákoníku nárok na vrácení finančních prostředků spojených s přepravou zboží při jeho pořízení. Tento nárok je podle zákona ovšem pouze ve výši nejlevnější varianty nabízené prodávajícím, tzn. že samozřejmě nelze nárokovat nejdražší přepravné na trhu, protože je jen na kupujícím, jakou formu přepravy zvolí.

6.5 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné od kupní smlouvy odstoupit:

a) při dodávkách zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno na zakázku spotřebitele
b) při dodávkách zboží, podléhající rychlé zkáze, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;

6.6 Kupující bere na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, má prodávající nárok na úhradu škody vzniklé na zboží a je oprávněn tento nárok jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6.7 Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoli od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě o tom kupujícího informuje prostřednictvím emailu na adresu uvedenou v objednávce a vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu.

7. Reklamace

Prodávající odpovídá za to, že zboží, které kupující převezme nemá vady, je kompletní,  a že v době kdy kupující zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si kupující objednal a které prodávající nebo výrobce popsal a hodí se k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí, a že zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. To ale neplatí pro zboží, prodávané se slevou kvůli vadě nebo snížené expiraci. Byla-li zjištěna závada, způsobená výrobcem nebo prodejcem, nebo chybějící položka, má kupující právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo odstranění vady opravou. Po domluvě je možná sleva, finanční kompenzace nebo úplné odstoupení od smlouvy.

Reklamace (uplatnění odpovědnosti za vady) bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný subjekt určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u subjektu určeného k provedení záruční opravy. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nejnižší sazby poštovného v ceníku prodejce, pokud původní nákup nebyl s nulovým poštovným, pak nárok na poštovné není. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Jakým způsobem se bude reklamace řešit, se strany dohodnou při oznámení závady a toto již později bez souhlasu obou stran nelze měnit. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese společnosti:  SOLIA, spol. s r.o., Česká 248, 46841 Tanvald. Uplatnění práva z vadného plnění začíná okamžikem, kdy prodávající obdržel od kupujícího vadné zboží.

8. Záruční doba

1) Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně.
2) Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím
3) Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem tohoto internetového obchodu, platným v ČR.
4) Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na info@cajovydum.cz

5) Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v původním stavu, neporušeném obalu a s veškerým příslušenstvím.
6) Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

9. Práva z Vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména ustanoveními § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prováděné prodávajícím nebo výrobcem.; se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá; věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy; je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

 

10. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Mimosoudní vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@cajovydum.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

11. Závěrečná ustanovení

Právní vztahy vznikající z této smlouvy, jakož i právní vztahy se smlouvou související, včetně otázek platnosti a následků neplatnosti se řídí českým právem. Vídeňská Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží je z aplikace vyloučena. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná; tím však nejsou dotčena práva kupujícího související se zpracováním osobních údajů.

Všechny spory vznikající z této smlouvy a v souvislosti s ní budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho řádu jedním rozhodcem jmenovaným předsedou Rozhodčího soudu.

Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

VZOROVÝ FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY UZAVŘENÉ PŘES INTERNETOVÝ OBCHOD www.cajovydum.cz

Kupující

Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon:

E-mail:

 

Prodávající

Solia, spol. s r. o.

Česká 248

468 41  Tanvald

IČ: 25431609

DIČ: CZ25431609

 

V .................... dne .........................

 

Věc: Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku

 

Vážení,

dne ……. jsem na Vašich internetových stránkách www.cajovydum.cz s Vámi prostřednictvím prostředku komunikace na dálku uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem byl …………. Uvedené zboží mi bylo doručeno dne .......... společně s dokladem o koupi (fakturou č. …………).

Vzhledem k tomu, že výše uvedené zboží nenaplnilo má očekávání, využívám svého práva a v souladu s § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, od výše uvedené kupní smlouvy v zákonné lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí zboží bez uvedení důvodu odstupuji.

Výše uvedené zboží Vám zasílám zpět v samostatné doporučené zásilce, zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši .............. Kč, včetně poštovného a balného ve výši ............ Kč, které jsem při koupi výše uvedeného zboží zaplatil ve prospěch Vaší společnosti. Peněžní částku v celkové výši........................... Kč poukažte bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy na účet č. ...................................., vedený u ....................................

Za kladné vyřízení mojí žádosti předem děkuji.

S pozdravem

 

..............................................

(vlastnoruční podpis)

 

Přílohy: kopie daňového dokladu (faktura č. …………)

 


Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. září 2014

  • Provozovatel e-shopu
    • SOLIA, s r.o.
      Česká 248
      468 41  Tanvald
      Mobil: +420 777 866620
      E-mail: info@cajovydum.cz
    • Společnost zapsána do obchodního rejstříku, vedeného
      Krajským soudem v Ústí nad Labem
      oddíl C, vložka 18014
    • IČO: 25431609, DIČ:CZ25431609

Děkujeme za Vaší pozornost a těšíme se na spolupráci s Vámi...

 

Váš tým Čajového domu a firmy SOLIA, s r.o.

 

SK

Obchodné podmienky

firmy Solia, spol. s r.o., so sídlom Česká 248, 468 41 Tanvald, ČR, email: info@cajovydum.cz, týkajúce sa internetového predaja na webových stránkach www.cajovydum.cz, www.puerhy.cz


1. Obchodná firma predávajúceho:
Solia, spol. s r.o. so sídlom Česká 248, 468 41 Tanvald, IČO: 25431609, DIČ: CZ25431609, BÚ: SK3309000000000464114727 (Slovenská sporiteľňa, a. s.), doručovacia a kontaktná adresa prevádzky: Solia, spol. s r.o., Česká 248, 46841 Tanvald, tel: +420/777866620

2. Všeobecné ustanovenia

2.1. Kupujúci vykonaním objednávky na stránkach www.cajovydum.cz a www.puerhy.cz akceptuje obchodné podmienky pre dodávky tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy kupujúceho a predávajúceho sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné, pokiaľ nie je v zmluve stanovené výslovne niečo iné. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti firmy Solia, spol. s r.o., ďalej len "predávajúci" a jeho zákazníkov, ďalej len "kupujúci" a vo svojom aktuálnom znení tvoria obsah kúpnej zmluvy, resp. je jej neoddeliteľnou súčasťou.

2.2. Prezentácia výrobkov na stránkach www.cajovydum.cz a www.puerhy.cz sú informatívneho charakteru, nemusia byť vždy dostupné a skladom v požadovanom množstve a teda predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu, týkajúcu sa tohto tovaru.

2.3. Kupujúci udeľuje výslovný súhlas so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho, a so zasielaním obchodných oznámení predávajúceho predovšetkým v zmysle zákona č. 480/2004 Zb., O niektorých službách informačnej spoločnosti, v znení neskorších predpisov, a to prostredníctvom jeho poštovej adresy alebo adresy elektronickej pošty.

2.4. Kupujúci má právo zrušiť objednávku, teda odvolať svoj návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy, bez akýchkoľvek sankcií po dobu 12 hodín od potvrdenia objednávky. Zrušenie objednávky je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť prostredníctvom emailu alebo telefónu.

2.5. Ceny tovarov a služieb (napr. Poštovné) uvedené na webovom rozhraní sú v CZK alebo EUR vrátane príslušnej sadzby DPH podľa platnej legislatívy.

2.6.Kupující berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.

2.7.V prípade, že objednaný tovar už nie je dostupné alebo sa nedodáva alebo nevyrába, bude predávajúci bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu (napr. Nahradenie objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky a pod.); predávajúci môže tiež pristúpiť k odmietnutiu a zrušenie objednávky.

2.8. Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:

- objednávanom tovaru (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického nákupného košíka webového rozhrania obchodu);
- spôsobu úhrady kúpnej ceny tovaru;
- požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru
- nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako "objednávka").

2.9.Před odoslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a potvrdiť údaje, ktoré kupujúci do objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Pred odoslaním objednávky potvrdí kupujúci zoznámenie sa a úplný súhlas s obchodnými podmienkami zaškrtnutím voľby "ÁNO, súhlasím s Obchodnými podmienkami". Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku".

2.10. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky vhodným spôsobom (napríklad písomne ​​či telefonicky). Ak odmietne kupujúci objednávku požadovaným spôsobom potvrdiť, nepovažuje sa objednávka za ponuku k uzavretiu kúpnej zmluvy a neprihliada sa k nej.

2.11. Kupujúci berie na vedomie a výslovne súhlasí, že zobrazenie niektorých položiek tovaru na webovom rozhraní obchodu sa môže líšiť a je iba ilustračný (napríklad zobrazenie orechov či čajov), dodávateľ tiež môže urobiť inováciu obalu - predávajúci môže tovar dodať v inom prevedení, než na obrázku .

3. Platobné podmienky

Ponukové ceny uvedené na internetových stránkach predávajúceho sú platné v okamihu objednania. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok u výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Ceny uvedené v obchode www.cajovydum.cz platí aj u objednávok pri platbe v hotovosti na prípadných prevádzkach firmy soli spol. s r.o., prevodom na bankový účet, ak nie je písomne ​​dohodnuté inak. Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny za samostatnú časť dodávky na bežný účet predávajúceho alebo uhradením v hotovosti v pokladni predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Zmena ceny za tovar vyhradené.

Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim je súčasne daňovým dokladom. Daňovým dokladom je takisto predajka za hotové vydaná pri platbe za hotové pokladňou predávajúceho. Prevzatie tovaru kupujúcim je zásadne možné až po jeho úplnom zaplatení, pokiaľ nie je dohodnuté inak. K cene tovaru je pripočítaná cena dopravy, ak sa účtuje.

Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:

a) v hotovosti alebo pomocou platobnej karty na výdajniach predávajúceho.
b) dobierkou na adresu kupujúceho
c) bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho;
d) bezhotovostne platobnou kartou - pokiaľ to systém umožňuje

Predávajúci zasiela spolu s tovarom kupujúcemu doklad o predaji. Tento doklad možno prípadne poslať aj pomocou e-mailu. Zdaniteľné plnenie sa považuje za uskutočnené pri predaji tovaru podľa kúpnej zmluvy dňom odoslania tovaru prípadne jeho osobným prevzatím a zaplatením tovaru.

4. Preprava a dodanie tovaru

Náklady na poštovné a balné nesie kupujúci podľa podmienok, ktoré si sám zvolil pri objednaní tovaru. Tieto náklady sa riadi cenami uvedenými na www.cajovydum.cz, www.puerhy.cz v sekcii poštovné. Pre kupujúcich zo SR platí, že u objednávok nad 1401, - je poštovné zadarmo, V takom prípade však kupujúci nemôže uplatňovať vrátenie poštovného v prípade reklamácie či vrátenia tovaru.

Veľkoobchod: objednavky nad 2700, -kč bez DPH posielame bez poštových poplatku. Ak váha balíka presiahne 15kg, účtujeme manipulačný poplatok 100kč s DPH manipulačný poplatok bez ohľadu na výšku objednávky.


Pri zásielkach posielaných do zahraničia sa poštovné riadi cenníky prepravných spoločností a ďalších nákladov a ceny vznikajú na základe spoločnej dohody.

Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiace o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

5. Miesto plnenia - osobné odber

Miestom plnenia je prevádzka predávajúceho, ktorá je uvedená v záložke "kontakty", tj. Na adrese Slovenská 248, 46841 Tanvald (prípadne ďalšie prevádzkarne). Pri osobnom odbere tovaru je platba vyberaná v hotovosti. V takom prípade je ale potrebné sa telefonicky alebo mailom dohovoriť na čase, kedy si kupujúci tovar vyzdvihne.

6. Odstúpenie od zmluvy

6.1 Kupujúci má právo podľa § 1829 ods. 1 občianskeho zákonníka odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, a to do štrnástich dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslaný v tejto lehote prostredníctvom emailu alebo písomne ​​na adresu predávajúceho. V prípade odstúpenia od zmluvy sa kúpna zmluva ruší. Tovar musí byť predávajúcemu vrátený do štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy kupujúcim.

6.2 Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru (napr. Prepravu) a to aj v prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

6.3 V prípade odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do dvoch týždňov po vrátení tovaru, ktoré musia byť neporušené, a keďže sa z veľkej časti ide o potraviny a potravinové doplnky, tak tieto nerozbalený z pôvodného obalu. Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti.

6.4 Kupujúci má v súlade s § 1832 občianskeho zákonníka nárok na vrátenie finančných prostriedkov spojených s prepravou tovaru pri jeho nadobudnutí. Tento nárok je podľa zákona však iba vo výške najlacnejšie varianty ponúkaný predávajúcim, tzn. že samozrejme nemožno nárokovať najdrahšie prepravné na trhu, pretože je len na kupujúcom, akú formu prepravy zvolí.

6.5 Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka nemožno okrem iného od kúpnej zmluvy odstúpiť:

a) pri dodávkach tovaru, ktoré bolo vyrobené alebo upravené na zákazku spotrebiteľa
b) pri dodávkach tovaru, podliehajúci rýchlej skaze, alebo tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaná s iným tovarom;
c) o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;

6.6 Kupujúci berie na vedomie, že ak bude vrátený tovar poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, má predávajúci nárok na úhradu škody vzniknuté na tovare a je oprávnený tento nárok jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

6.7 Do doby prevzatia tovaru kupujúcim je predávajúci oprávnený kedykoľvek od kúpnej zmluvy odstúpiť. V takom prípade o tom kupujúceho informuje prostredníctvom emailu na adresu uvedenú v objednávke a vráti kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu.

7. Reklamácia

Predávajúci zodpovedá za to, že tovar, ktorý kupujúci prevezme nemá vady, je kompletná, a že v čase keď kupujúci tovar prevzal, má tovar vlastnosti, ktoré si kupujúci objednal a ktoré predávajúci alebo výrobca opísal a hodí sa k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza, a že tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov. To ale neplatí pre tovar, predávaný so zľavou kvôli vade alebo zníženej expirácii. Ak bola zistená porucha, spôsobená výrobcom alebo predajcom, alebo chýbajúce položka, má kupujúci právo na odstránenie vady dodaním nové veci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci, alebo odstránenie vady opravou. Po dohovore možná zľava, finančná kompenzácia alebo úplné odstúpenie od zmluvy.

Reklamácia (uplatnenie zodpovednosti za chyby) bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30tich kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Ak je však v záručnom liste uvedený iný subjekt určený na opravu, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, môže kupujúci uplatniť právo na opravu u subjektu určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na náhradu poštovného vo výške najnižšej sadzby poštovného v cenníku predajcu, ak pôvodný nákup nebol s nulovým poštovným, potom nárok na poštovné nie je. V prípade neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani predajca nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane (pokiaľ sa zo strany spotrebiteľa nejednalo napr. O opakovanú bezdôvodnú reklamáciu, pri ktorej sa už dá vyvodzovať , že sa z jeho strany išlo o zneužitie práv).

Akým spôsobom sa bude reklamácia riešiť, sa strany dohodnú pri oznámení závady a toto už neskôr bez súhlasu oboch strán nemožno meniť. Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese spoločnosti: soli, spol. s r.o., Česká 248, 46841 Tanvald. Uplatnenie práva z chybného plnenia začína okamžikom, kedy predávajúci dostal od kupujúceho chybný tovar.

8. Záručná doba

1) Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej opravovni.
2) Záručná lehota začína plynúť prevzatím veci kupujúcim
3) Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom tohto internetového obchodu, platným v SR.
4) Tovar sa dá reklamovať u prevádzkovateľa podľa podmienok reklamačného poriadku na info@cajovydum.cz

5) Výmena alebo vrátenie tovaru je možné iba v prípade vrátenia v pôvodnom stave, neporušenom obale a so všetkým príslušenstvom.
6) Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania s týmto výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca.

 

9. Práva z chybného plnenia

Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi, najmä ustanoveniami § 1914-1925, § 2099-2117 a § 2161-2174 zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka.

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že vec pri prevzatí nemá vady. Predávajúci najmä zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci vec prevzal, má vec vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy vykonávané predávajúcim alebo výrobcom .; sa vec hodí k účelu, ktorý pre jej použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec rovnakého druhu bežne používa; vec zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy; je vec v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti; vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Ak nemá vec vyššie uvedené vlastnosti, môže kupujúci požadovať aj dodanie nové veci bez vád, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané; ak sa vada týka len súčasti veci, môže kupujúci požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie novej veci alebo výmenu súčasti má kupujúci aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.

Ak neodstúpi kupujúci od zmluvy alebo neuplatní Ak právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo že by zaistenie nápravy kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti.

Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

 

10. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru.

Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

Mimosúdne vybavovania sťažností kupujúcich zaisťuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy info@superpotravina.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti kupujúceho zašle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.

Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

11. Záverečné ustanovenia

Právne vzťahy vznikajúce z tejto zmluvy, ako aj právne vzťahy so zmluvou súvisiace, vrátane otázok platnosti a následkov neplatnosti sa riadi slovenským právom. Viedenská Dohovor OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru je z aplikácie vylúčená. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

Ak je niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná; tým však nie sú dotknuté práva kupujúceho súvisiace so spracovaním osobných údajov.

Všetky spory vznikajúce z tejto zmluvy av súvislosti s ňou budú rozhodované s konečnou platnosťou na Rozhodcovskom súde pri Hospodárskej komore Českej republiky a Agrárnej komore Českej republiky podľa jeho poriadku jedným rozhodcom menovaným predsedom Rozhodcovského súdu.

Prílohu obchodných podmienok tvorí vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

VZOROVÝ FORMULÁR ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 


Odstúpenie od kúpnej zmluvy UZATVORENEJ CEZ INTERNETOVÝ OBCHOD www.cajovydum.cz


kupujúci

Meno a priezvisko:

adresa:

telefón:

E-mail:

 


Predávajúci

Soli, spol. s r. o.

Slovenská 248

468 41 Tanvald

IČO: 25431609

DIČ: CZ25431609

 


V .................... dňa .........................

Vec: Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku

Vážení,

dňa ....... som na Vašich internetových stránkach www.cajovydum.cz s Vami prostredníctvom prostriedku komunikácie na diaľku uzavrel kúpnu zmluvu, ktorej predmetom bol ............. Uvedené tovar mi bolo doručené dňa .......... spoločne s dokladom o kúpe (faktúrou č. ............).

Vzhľadom na to, že vyššie uvedený tovar nenaplnilo má očakávania, využívam svoje právo a v súlade s § 1829 ods. 1 v spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, od vyššie uvedenej kúpnej zmluvy v zákonnej lehote štrnástich (14) dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu odstupujem.

Uvedený tovar Vám zasielam späť v samostatnej doporučenej zásielke, zároveň Vás žiadam o poukázaní kúpnej ceny vo výške .............. Sk, vrátane poštovného a balného vo výške ........ .... Sk, ktoré som pri kúpe uvedeného tovaru zaplatil v prospech Vašej spoločnosti. Peňažnú sumu v celkovej výške ........................... Kč poukážte bez zbytočného odkladu najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na účet č. ...................................., vedený v ........... .........................

Za kladné vybavenie mojej žiadosti vopred ďakujem.

S pozdravom

..............................................

(Vlastnoručný podpis)

Prílohy: kópia daňového dokladu (faktúra č. ............)

 

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1. septembra 2014

Prevádzkovateľ e-shopu
Soli, s r.o.
Slovenská 248
468 41 Tanvald
Mobil: +420 777 866620
E-mail: info@cajovydum.cz
Spoločnosť zapísaná do obchodného registra, vedeného
Krajským súdom v Ústí nad Labem
oddiel C, vložka 18014
IČO: 25431609, DIČ: CZ25431609

Ďakujeme za Vašu pozornosť a tešíme sa na spoluprácu s Vami ...

Váš tím čajového domu a firmy Solia, s r.o.

 

Platební brána ComGate

Platební brána ComGate

Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.